سریع دانلود

(سریع دانلود ) راحت سریع دانلود کن

سریع دانلود

(سریع دانلود ) راحت سریع دانلود کن

(سریع دانلود ) راحت سریع. دانلود کن نظرات شما باعث دلگرمی ماست:-)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود مارکت پارس هاب برای اندروید

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نسخه جدید اندروید مارکت پارس هاب ارایه شد. این محصول که یکی از مارکت های موفق ایرانی در زمینه عرضه اپلیکیشن و محتوا در بستر تلفن همراه است، در نسخه جدید خود تغییرات اساسی و مهمی ایجاد نموده است. در ادامه برخی از این موارد را با هم مرور می کنیم:

طراحی مجدد واسط کاربری پارس هاب     برای دانلود به ادامه مطلب بروید

مهم ترین تغییر این نسخه، طراحی مجدد و بازتولید واسط کاربری پارس هاب است که به نظر می رسد با بهره گیری از تجربیات قبلی ایده پرداز ژوبین و بکارگیری اصول طراحی UI و UX ، بهبود چشمگیری داشته و ضمن سهولت کاربری، زیبایی و سادگی بیشتری هم یافته است.

پارس هاب 2-pic1 

امکان به روزرسانی محصولات با حجم دیتای کمتر

تغییر مهم دیگر، امکان به روزرسانی محصولات به صورت تفاضلی و سریع و با حجم دیتای کمتر (حداقل 30%) است که صرفه جویی قابل توجهی در مصرف پهنای باند کاربران به همراه خواهد داشت.

پارس هاب 2-pic3

بهبود فرایند عضویت

از دیگر ویژگی های نسخه جدید پارس هاب، استفاده از بخش های مختلف سامانه بدون نیاز به ثبت نام، تسریع فرایند ثبت نام در صورت تمایل کاربر، امکان تکمیل اطلاعات حساب کاربری و ورود خودکار به سامانه پس از فرایند ثبت نام یا بازیابی گذرواژه است.

پارس هاب 2-pic4

امکان جستجوی تصویری

یکی از امکانات جالب این نسخه، امکان جستجوی تصویری در مارکت است. برای این کار کاربر می تواند با انتخاب یکی از تصاویر نرم افزار مورد نظر و یا به کمک دوربین گوشی خود، تصویری را انتخاب و محصولات مشابه آن را جستجو نماید.

راه اندازی بخش کلیپ معرفی محصولات

در بخش برنامه و بازی نسخه جدید پارس هاب، شاهد ایجاد دو عنوان جدید «اپ ویژن» و «گیم ویژن» هستیم که به ارایه کلیپ های تصویری برای معرفی محصولات به کاربران، پیش از دانلود محصولات اختصاص دارند.

پارس هاب 2-pic5

سایر تغییرات

ارتقا و بهینه سازی موتور جستجوی متنی، نصب خودکار نرم افزار برای گوشی های روت شده و رفع برخی مشکلات جزیی، از دیگر تغییرات نسخه جدید اندروید مارکت پارس هاب است.

لازم به ذکر است که اندروید مارکت پارس هاب از اسفند ماه 1392 به صورت رسمی راه اندازی شده است و مهم­ترین ویژگی آن، تنوع محتواهای ارایه شده درآن است، به طوری که درحال حاضر 7 نوع محتوا (شامل: نرم افزار، بازی، کتاب، روزنامه، مجله، موسیقی و دانشنامه) را به کاربران ابزارهای هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ارایه می نماید.

شرکت ایده پرداز ژوبین هدف از راه اندازی و توسعه این سامانه را ایجاد بستری امن، زیبا و متنوع برای کاربران و حمایت از تولیدکنندگان محتوای ایرانی – اسلامی اعلام کرده است. پارس هاب از کلیه تولیدکنندگان و ناشران دعوت نموده است که برای ارایه محصولات خود به پرتال فروش پارس هاب به نشانی Seller.ParsHub.com مراجعه نمایند.

سامانه پارس هاب، نخستین بستر عرضه محصول و محتوا به صورت یکپارچه در ایران است که می­توان آن را با GooglePlay و یا iTunes (در حوزه آیفون) مقایسه کرد.

کاربران برای دریافت نسخه جدید پارس هاب می­توانند به وب سایت www.ParsHub.com مراجعه نمایند.

در ادامه گزارش تصویری از بخش های مختلف نسخه جدید پارس هاب ارایه شده است. 

کانال تلگرام سایت را دنبال کنید



اطلاعات بازی/برنامه


آموزش دانلود(مهم):بر روی لینک کلیک کنید سپس بر روی دانلود با سرعت کم کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی ایجاد لینک دانلود کلیک کنید در صفحه بعد بمانید ثانیه شمار تمام شود و بعد بر روی دانلود کلیک کنید خوش باشید:-)

حجم:4.9 mg

منبع:(سریع دانلود)

(هرگونه کپی برداری از این مطلب غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد)


سریع دانلود (بزرگترین مرجع دانلود)


نظر شما دلگرمی ماست..

نظرات  (۹)

ممنون از برنامه
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز o_O
Parshup
چجوری باید دانلود کرد؟
چطوری باید دانلود کرد

سلام.من هر کاری می کنم اصلا نمی تو نم واردش بشم.یعنی برنامه بالا میتد بعد ازم نام کاربری و رمز عبور میخواد.منم ثبت نام میکنم و میگه ثبت شد.گذر واژه از طریق پیامک ارسال خواهد شد.منم بعد اس ام اس دادن و دیدن گذر واژه اون رو وازد میکنم.بعد میگه نام کاربری یا گذز واژه صحیح نیست.میشه بگید چی کار کنم؟؟؟؟لطفا هز چه زود تر نظرم رو بخونید و یگید چی کار کنم؟؟؟؟
  • فریدون سلیمانی
  • دانلود پارس هاب مقدور هست .ممنون میشم جواب بدین
    از کجا دانلود کنم؟
    پارس هاب
    برنامه های شما را دوست داردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی