سریع دانلود

(سریع دانلود ) راحت سریع دانلود کن

سریع دانلود

(سریع دانلود ) راحت سریع دانلود کن

(سریع دانلود ) راحت سریع. دانلود کن نظرات شما باعث دلگرمی ماست:-)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانلود بازی2015fotball maneger برای pc

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بازی Football Manager 2015 شما را در نقش یک سرمربی فوتبال قرار می دهد و شما باید سعی کنید وظایف یک سرمربی نظیر ترکیب چینی ، راهنمایی و تذکر به بازیکنان در حین فوتبال را به نحوه احسنت انجام دهید. Football Manager همواره از بازی هایی بوده که توان مدیریتی خود را در نقش یک مربی محک می زدید و نشان می دادید آیا قادر هستید مثل یک مربی سرشناس تیم خود را هدایت کنید یا خیر.بیش از ۱۰۰۰ نکته ی مثبت را نسبت به عرضه ی سال قبل خود داراست و استودیوی بازی سازی آن را واقع گرا ترین شبیه ساز مدیریت فوتبالی که تاکنون منتشر شده خطاب می کند.

Football Manager 2015 PC-CODEXبرای دانلود به ادامه مطلب بروید

 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon – XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100 – 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Football Manager 2015 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 دانلود به صورت پارتهای یک گیگابایتی:

پارت1: download part1

پارت2:download part2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی